آ
-
آریا، کیومرث
بررسی تاثیر ویژگیهای پلتفرمهای کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]
ب
-
بهروزی، سمانه
بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]
ت
-
ترکی، مصطفی
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
ج
-
جلالی، لیلا
بررسی اثربخشی درکشده پلتفرمهای تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درکشده مصرفکننده در پیشبینی مصرف پایدار در یک بیماری همهگیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
د
-
درویشی، صمد
تأثیر عملکرد ویژگیهای هتل بر رفتارهای بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتلهای جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
-
دیلمی معزی، پیمان
مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]
ر
-
رضاییان، محیا
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
ز
-
زالکانی اندرور، فرشیده
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی رابطهمند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایتهای فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
ص
-
صمدی لرگانی، محمود
تأثیر مدیریت سود و استراتژیهای تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]
ط
-
طالقانی، محمد
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
ع
-
عبادی فر، سعید
نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
عسگری، محمد هادی
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
-
علیرضایی، اسداله
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
-
عینی دلیجانی، علی
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
ک
-
کرهانی، مهدی
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]
-
کلانتری شاهیجان، میلاد
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
-
کوثری، اصغر
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]
-
کیائی، مرتضی
تأثیر مدیریت سود و استراتژیهای تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]
م
-
مصباحی، مریم
نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
میرزایی ازندریانی، آیه
بررسی تاثیر ویژگیهای پلتفرمهای کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]
-
میغی فرد، آرش
بررسی رابطه بین اخلاق کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکتهای اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
ی
-
یزدانی کچوئی، زهرا
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]